E-pastu mārketinga automatizācijas speciālistes atbild par e-pasta mārketinga kampaņu automatizāciju un personalizāciju, izmantojot tam radītus rīkus un platformas. Pozīcijas galvenais uzdevums ir izstrādāt, ieviest un optimizēt automatizētas e-pasta kampaņas, lai uzlabotu klientu iesaisti, konversijas un mārketinga rezultātus.
E-pastu mārketinga automatizācijas speciāliste ikdienā izstrādā un veido automatizētas e-pasta mārketinga kampaņas, definē šo kampaņu mērķus, izstrādā tām piemērotāko saturu, veic segmentāciju un pielāgo kampaņas atbilstoši klientu uzvedībai.
Kad kampaņa ir beigusies, Tavā uzdevumā būs veikt arī rezultātu analīzi un uzlabošanu, lai nākotnē šī un citas Tevis veidotās kampaņas sasniegtu vēl labākus rezultātus.
Vari būt droša, ka ikdiena patiesi būs dinamiska un aizraujoša! Bez darba pie kampaņām varēsi arī aktīvi komunicēt un sadarboties ar visu mārketinga komandu, lai kopā radītu jaunas idejas, novērtētu rezultātus un atrastu arvien jaunus risinājumus un pieejas vajadzīgo mērķu sasniegšanai. Šī pozīcija ietver visas komandas darbu, tādēļ Tu nebūsi viena!
Lai būtu veiksmīga šajā pozīcijā, Tev noderēs šādas prasmes:
Izglītība digitālā mārketinga vai e-komercijas jomā var būt noderīga, jo tā aptver pamatzināšanas par mārketinga stratēģijām un digitālā mārketinga kanāliem.
Darba tirgus šajā profesijā parasti nav piesātināts, tomēr, kā ar jebkuru mārketinga profesiju, ir svarīgi turpināt attīstīties un pielāgoties jaunākajām nozares tendencēm - tā saglabāsi savu konkurētspēju darba tirgū.
Mēs augstu vērtējam sadarbību un kopīgas zināšanas – Tavs ieguldījums var daudz mainīt! Ja Tev ir vērtīgas atziņas par šo amatu, personīgā pieredze vai noderīga informācija, kas varētu papildināt šo lapu, sazinies ar mums! Kopā mēs varam radīt vērtīgu resursu topošajiem IT speciālistiem.
Prasmes un specifiskās zināšanas, kas vajadzīgas šajā lomā, padara to par vērtīgu un pieprasītu specialitāti. E-pasta mārketinga nozīme uzņēmējdarbībā nepārtraukti aug, tādēļ arī speciālisti ir augsti pieprasīti. Līdz ar digitālā mārketinga nozares attīstību un pieaugošo digitālo komunikāciju, profesijai nākotnē ir labas darba tirgus izredzes.
Darbu šajā pozīcijā ir iespējams iegūt arī bez iepriekšējas pieredzes, īpaši jaunietēm vai tām, kuras vēl tikai sāk savu karjeru. Daudzi uzņēmumi piedāvā arī praktikantu vietas, kas var būt lielisks veids, kā sākt savu karjeru un uzreiz iegūt praktisku pieredzi nozarē. Tāpat vari apgūt dažādas mācību programmas un strādāt pie individuāliem projektiem, tā audzējot savu konkurētspēju.
Atalgojums atšķiras atkarībā no pieredzes līmeņa, uzņēmuma un atrašanās vietas. Latvijā bruto atalgojums var svārstīties robežās no €900 līdz €4000 mēnesī.
Izaugsmes iespējas šajā amatā ir patiesi plašas - pieredzējušas speciālistes var kļūt par vadošajām ekspertēm e-pasta mārketinga jomā, komandas vadītājām vai virzīties uz digitālā mārketinga vadītājas vai mārketinga projektu vadītājas amatiem. Tāpat ir iespēja specializēties konkrētos mārketinga novirzienos vai pārvirzīt savu karjeru uz citiem digitālā mārketinga amatiem.
Jā, darba gaitā vari saskarties arī ar izaicinājumiem, piemēram, Tev var būt nepieciešamība strādāt ar dažādām e-pasta mārketinga platformām un rīkiem, kas var atšķirties pēc funkcionalitātes un sarežģītības. Turklāt, efektīvas e-pasta kampaņas izstrāde prasa rūpīgu plānošanu, segmentāciju un personalizāciju, tā nodrošinot, ka konkrētā ziņa sasniedz vēlamo mērķauditoriju.
Lai izstrādātu integrētas kampaņas un nodrošinātu saskaņotu mārketinga komunikāciju, darbs prasa nepārtrauktu sadarbību ar citiem mārketinga un komunikācijas komandas locekļiem. Tāpat, strādājot ar e-pastiem un klientu datiem, ir jāievēro datu aizsardzības un privātuma regulas, lai nodrošinātu, ka dati tiek apstrādāti saskaņā ar likumdošanu un labākajām praksēm.
Ņem vērā, ka mācību materiāli tīmeklī ir ļoti daudz un te ir tikai daži no tiem.
Iespējamība tikt pie pirmā darba bez pieredzes tiek izvērtēta sekojot līdzi darba tirgus tendencēm, runājot ar dažādiem uzņēmumiem & profesiju pārstāvjiem Latvijā.
Ņemt vērā, ka šis reitings ir vairāk vai mazāk subjektīvs, taču vairumā gadījumu varētu būt diezgan ticams.
Ja tu nepiekrīti šeit norādītajam, sazinies ar mums un pamato savu viedokli.